Oulun piiri hakee toiminnanjohtajaa

20.02.2024 15:05
Suomen Metsästäjäliiton Oulun piiri hakee osa-aikaista toiminnanjohtajaa nykyisen toiminnanjohtajan jäädessä eläkkeelle.

Tehtävä täytetään heti, kun sopiva henkilö löytyy. Nykyinen toiminnanjohtaja on lupautunut perehdyttämään seuraajansa tehtävään.

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän maakuntamme metsästäjien koulutus- ja edunvalvontajärjestössä. Tehtävänäsi on tulla joukkoomme järjestämään nuorisotoimintaa, kouluttamaan jäsenkuntaamme, ohjaamaan ja kehittämään piirimme toimintaa sekä tekemään yhteistyötä metsästysseurojen ja sidosryhmien kanssa.

Vapaamuoisen hakemuksen voi lähettää joko sähköpostilla ouluatmetsastajaliitto.fi tai kirjeitse Metsästäjäliiton Oulun piiri, Honkarannantie 765, 86300 Oulainen. Lisätietoja antavat toiminnanjohtajaa Kari Hyytiäinen 0500 28174 ja puheenjohtaja Mikko Äijälä 044 511 8335.