Hirvenjuoksun SM kilpailut 2024

05.07.2024 10:55
Hirvenjuoksun suomenmestaruuskilpailut pidetään 2.-4.8.2024 Vesannolla (Koulutie 16, 72300 Vesanto).

Kilpailukutsu

Kilpailuohje

Oulun piirin kilpailijat ilmoittautuvat 19.7.2024 mennessä Ari Haatajalle: ari.haatajaatmaveplan.fi

Osanottomaksut maksetaan 19.7.2024 mennessä Oulun piirin tilille FI27 5741 1920 0151 88

TÄRKEÄÄ:

• Kilpailijalla tulee olla voimassa oleva vakuutusturva ja se tarkastetaan kaikilta kilpailijoilta kilpailunumeroita luovutettaessa. Jos vakuutusturvana on metsästyskortti, niin se tulee olla maksettuna 1.8.2024-31.7.2025 eli varmista, että se on maksettu hyvissä ajoin ennen kilpailua, jotta pystyt näyttämään sen toteen kilpailupaikalla.
  • Osallistumismaksut: s-sarjalaiset(nuoret) 15e/kilpailija/laji ja kaikki muut sarjat 30e/kilpailija/laji. Myöhästyneen ilmoittautumisen korotettu osanottomaksu 100%/laji/kilpailija.
  • Aseen kuljetus kilpailualueella ja asetarkastuksessa: Lukko poistettuna tai lukko aukaistuna turvalippu paikallaan sekä aseen piippu ylöspäin suunnattuna. Aseen irtolipas saa olla kiinni lipasaukossa ainoastaan omalla ampumapaikalla. Lukko on avattava ja lipas otettava irti lipasaukosta viimeisen laukauksen ampumisen jälkeen ennen ampumapaikalta poistumista.
  • Lukekaa huolella kilpailun KILPAILUOHJE.

Lisätietoa kilpailusta osoitteessa hirvenjuoksunsm.yhdistysavain.fi