Nuorten Erä/Mini Metso-leiri, Oulunsalo

06.06.2020-07.06.2020

On koronatilanteen vuoksi peruttu.

Kempeleen Metsästys- ja kennelyhdistys ry järjestää, yhteistyössä Metsästäjäliiton kanssa, nuorten Erä/Mini-Metso-leirin

Leiri tällä hetkellä ilmoitettu täyteen, voit kysellä myöhemmin peruutuspaikkoja.

Paikkana on Oulunsalon Kisakangas.

Leiri on kaksipäiväinen ja majoitus tapahtuu Kisakankaan kämpällä.

Leirin tarkoitus on tuoda nuoret lähelle luontoa, oppia erä- ja metsästystaitoja, sekä ennen kaikkea, viettää mukavat 2 päivää yhdessä touhuten.

Leiri on tarkoitettu, kaikille 9-13 vuotiaille pojille, sekä tytöille, jotka ovat kiinnostuneet luonnossa liikkumisesta ja metsästyksestä.

Majoituksessa lasten kanssa yöpyy sekä mies, että naispuolisia vetäjiä. Mikäli, joku ei ole valmis yöpymään leirillä, voi myös kotona nukkua ja tulla aamulla uudestaan mukaan.  Myös muutamilla vanhemmilla on mahdollisuus yöpyä, mikäli halua on, (tästä ilmoitus ilmoittautuessa). Makuualusta ja makuupussi mukaan.

Leirin ohjelmistossa on mm.

- Minkkiloukkujen ja linnunpönttöjen rakennusta.

-Jousimetsästykseen ja kalustoon tutustumista, jousella ammuntaa.

-Haulikko ammuntaa ja aseen turvallista käsittelyä.

-Ilmakivääriammuntaa.

-Erätaitojen harjoittelu ja erätaitokilpailu.

-Puolijoukkueteltan kasaus (mahdollisuus nukkua).

-Makkaran ja letun paistoa iltanuotiolla.

-Rosvopaistin valmistus.

-Ensiapu koulutusta, sekä paljon mukavaa yhdessä tekemistä.

- Metsästyskoira näytös.

Paikka sijaitsee Papinjärven vierellä, joten kelien salliessa suuntaamme myös uimaan. Paikalta löytyy sauna ja vessat, sekä tytöille, että pojille, joten uima ja sauna kamppeet on hyvä varata mukaan.

Osallistujamäärä on rajoitettu 25 henkilöön, joten olkaahan nopeita, niin ei mene ohi.

Kaveri mukaan ja ilmoittautumaan.

Ohjaajina toimii metsästys seurojen, ja Metsästäjäliiton henkilöitä.

Leirillä on järjestetty ruokailut:

La 6.6 tulopäivä

lounas/välipala, päivällinen, iltapala

Su 7.6 lähtöpäivä

aamupala, lounas, välipala

Leirin Hinta 45€/henkilö.

(Maksu sisältää myös ruokailut.)

Erityisruokavaliot, allergiat, huomioon otettavat sairaudet ja mahdolliset lääkitykset tulee ilmoittaa varausta tehtäessä.

Osallistujat on vakuutettu järjestäjän puolesta.

Leirille saavutaan 6.6.2020klo 09.00 ja leiri loppuu 7.6.2020 klo 15:00. (Paikalla odotellaan niin kauan, että viimeinen lapsi on noudettu)

Henri Kinnunen

0404196927

Ilmoittautumiset yhteystietoineen sähköpostiin.

Kempeleenmetsastysatgmail.com

Maksu suoritetaan Kempeleen metsästys- ja kennelyhdistyksen tilille

FI23 5740 4440 0040 14

Viestikenttään leiri ja osallistujan nimi.

Ilmoittautuminen avautuu 05.03.2020.

Ilmoittautuminen tulee tapahtua viimeistään 15.5 mennessä. Maksu vahvistaa ilmottautumisen ja paikat täytetään ilmoitus/maksujärjestyksessä.

Osallistujia informoidaan lisää, viimeistään, kun ilmoittautuminen päättyy. Muun muassa tarvittavasta varustuksesta, kerrotaan lähempänä.

Leirillä otetaan kuvia ja mahdollisesti videomateriaalia. Mikäli lastanne ei saa kuvata ja kuvia julkaista, niin pyydämme kirjallisesti ilmoittamaan.

Seura haluaa tarjota mahdollisuuden myös vähäosaisten perheiden lapsille. Mikäli teiltä löytyy nuori/lapsi, joka leirille haluaisi, mutta varaa ei yksinkertaisesti ole, niin osallistuminen voi olla mahdollista. Laittakaa vapaamuotoinen hakemus, perusteluineen. Paikkoja on käytettävissä kaksi. Nuorisojaosto käsittelee hakemuksen ja tekee päätöksen. Hakemukset käsitellään luottamuksella, eikä asia/nimet tule julki.

Nähdään leirillä